Sponsors

Onderstaand een overzicht van onze sponsors. Sommige van ze bieden financiële steun, anderen helpen ons met middelen, tijd en kennis. Bedankt sponsors voor jullie steun en toeverlaat!

Onze top Sponsors

Zo’n geweldige inzet voor De Buurtcamping Almere 2018. We zetten de volgende donateurs in het zonnetje:

Iets gezond

Zo’n geweldige donatie gekregen van Iets Gezond gevestigd in Almere. Ze betalen voor alle kampeerders een gezond ontbijt. We kunnen op deze manier dus iedereen een gezellig ontbijtje cadeau door. Bedankt Iets gezond! www.ietsgezond.nl

Flevojump Almere

Nog een geweldige donateur. Flevojump Almere. Zij leveren de springkussens, een kar met popcorn, slushpuppy en suikerspin. Kinderen betalen maar 1 euro per consumptie en we krijgen ook nog kortingsbonnen voor de bezoekers. Hoe geweldig is dit! flevojump.nl

Gateway Diner

Gateway Diner faciliteert zoveel. Al vanaf het prille begin hebben wij hun medewerking. Sterker nog, ze zagen het helemaal zitten en daardoor is de locatie verplaatst van het Den Uylpark naar deze prachtige locatie. Vele malen dank aan de geweldige eigenaar die dit alles samen met ons mogelijk wilt maken. De camping vind plaats achter Gateway Diner en op die dag zullen alle bezoekers welkom zijn bij dit fantastische restaurant. www.gatewaydiner.nl

Dreadlocks en Vlechten

Dreadlocks en Vlechten zet 6 leuke spontane vrijwilligers in voor activiteitenbegeleiding. Wellicht dat ze vlechtjes en dreadjes meenemen zodat de kinderen kunnen worden voorzien van een leuk kapsel 😉 www.dreadlocks.stichtingstila.nl

Al onze sponsors

[sponsor_level category=”all” orderby=”menu_order” order=”desc” columns=”4″ image=”yes” title=”yes” link=”yes” bio=”yes” show=”999999″]