Sponsors

Onderstaand een overzicht van onze sponsors. Sommige van ze bieden financiële steun, anderen helpen ons met middelen, tijd en kennis. Bedankt sponsors voor jullie steun en toeverlaat!

Onze top Sponsors

Zo’n geweldige inzet voor De Buurtcamping Almere 2018. We zetten de volgende donateurs in het zonnetje:

Iets gezond

Zo’n geweldige donatie gekregen van Iets Gezond gevestigd in Almere. Ze betalen voor alle kampeerders een gezond ontbijt. We kunnen op deze manier dus iedereen een gezellig ontbijtje cadeau door. Bedankt Iets gezond! www.ietsgezond.nl

Flevojump Almere

Nog een geweldige donateur. Flevojump Almere. Zij leveren de springkussens, een kar met popcorn, slushpuppy en suikerspin. Kinderen betalen maar 1 euro per consumptie en we krijgen ook nog kortingsbonnen voor de bezoekers. Hoe geweldig is dit! flevojump.nl

Gateway Diner

Gateway Diner faciliteert zoveel. Al vanaf het prille begin hebben wij hun medewerking. Sterker nog, ze zagen het helemaal zitten en daardoor is de locatie verplaatst van het Den Uylpark naar deze prachtige locatie. Vele malen dank aan de geweldige eigenaar die dit alles samen met ons mogelijk wilt maken. De camping vind plaats achter Gateway Diner en op die dag zullen alle bezoekers welkom zijn bij dit fantastische restaurant. www.gatewaydiner.nl

Dreadlocks en Vlechten

Dreadlocks en Vlechten zet 6 leuke spontane vrijwilligers in voor activiteitenbegeleiding. Wellicht dat ze vlechtjes en dreadjes meenemen zodat de kinderen kunnen worden voorzien van een leuk kapsel 😉 www.dreadlocks.stichtingstila.nl

Al onze sponsors

Lantaarn festival

Het Lantaarn Festival is een evenement die door Stichting STILA in het leven is geroepen doordat Sint-Maarten tegenwoordig niet meer is wat het is geweest. Wij willen het feest weer teruggeven aan het kind. Stichting STILA heeft met dit evenement als doel: het samenbrengen van bewoners en ontmoetingen creëren die zorgdragen voor sociale cohesie alsmede het in ere houden van Nederlandse tradities. 11 november is voor iedereen altijd een dag van plezier geweest. Tegenwoordig is het meer een teleurstelling voor kinderen en een last voor ouders. In Lelystad en met name de Jol en het Galjoen zijn er veel mensen niet thuis of doen ze niet open. De afgelopen 10 jaren zijn er op deze dag een handjevol kinderen langsgekomen om te zingen voor een snoepje. Stichting STILA betreurt dit, maar gaat niet bij de pakken neerzitten. De locatie Voor de 1ste editie van het Lantaarn Festival willen wij vanuit het trapveldje tussen de wijken “Galjoen”, “Punter” en “Jol” te beginnen en bij het centrum De Dukdalf in de Punter te eindigen. Voor en door de buurt Het Lantaarn Festival organiseert Stichting STILA niet alleen. Wij betrekken vele stichtingen erbij en gaan op zoek naar actieve en betrokken buurtbewoners. Kleinschalig, laagdrempelig en geen commercieel karakter Het Lantaarn Festival heeft een kleinschalig karakter, zodat je als individu niet in de massa verdwijnt. Het evenement moet voor iedereen betaalbaar zijn en daarom is het evenementen terrein gratis toegankelijk.. Het eten en drinken moet betaalbaar zijn om het evenement low-budget te houden. Wij accepteren dan ook geen dure marktkramen en zullen werken met consumptiemunten om te voorkomen dat men de hoofdprijs vraagt. Samen maken we het Lantaarn Festival Wij geloven dat iedereen een talent heeft. Daarom vragen we buurtbewoners of ze vrijwilliger willen worden en/of een activiteit willen organiseren. STILA wil hierbij het ‘elkaar helpen helpt’ principe meenemen in de aankleding van de evenementen. Leave no trace We gaan respectvol om met de omgeving. Nadat het evenement is afgelopen zie je aan niets meer dat er een gezellig evenement heeft plaatsgevonden… Gelukkig hebben we de foto’s nog om na te genieten!